News

Chì aspetti sò più affidabili per l'acquistu di luci di giardinu solare?

Luci solari di giardinupò esse generalmente usatu per l'illuminazione in cortili di villa, cortili di hotel, paisaghji di giardinu, parchi scenici, strade residenziali è altre zone.I luci di u giardinu solare ponu micca solu furnisce funzioni di illuminazione basi per l'esterno, ma ancu abbellite u paisaghju è formanu l'ambiente di notte.Per fà un bonu travagliu in l'illuminazione di sceni esterni, sceglie una bona lampa hè a fundazione.Allora, chì duvemu attente quandu sceglite l'illuminazione solare di u giardinu?Comu sceglie i luci solari di giardinu?

A cunfigurazione di u sistema di lumi di giardinu solare affetta a stabilità di e lampade è e lanterne.Avemu da cunsiderà a capacità di a bateria è u disignu di u piccu di wattage di i moduli fotovoltaici quandu cumprà.Inoltre, fate attenzione à se a luce solare di u giardinu pò esse usata nurmale in u malu tempu.Per quessa, a qualità hè unu di l'elementi chjave quandu sceglite una luce solare di giardinu.Ch'ella sia a qualità di lumi di giardinu solare hè bona o micca hè strettamente ligata à a qualità di cumpunenti, cusì l'scelta di lumi di giardinu solare pò principià cù cumpunenti.I cumpunenti di luci solari di giardinu: perle di lampade, cuntrolli, batterie, pannelli di batterie, pali di luce, etc.

1. Selezzione di fonte di luce,luci di strada solaredi solitu sceglie a surgente di luce LED, u putere di una sola lampada perla hè 1W, è u wattage di u lampu hè in relazione à u perle di lampada.

2. Pannelli solari.I pannelli solari sò divisi in monocristallini è policristallini.Monocristalline hà una bona stabilità è una alta efficienza di cunversione fotoelettrica.U cristallu hè più caru di u policristalinu.Quandu compra, pudete sceglie secondu l'area di misurazione.A più grande a zona, più grande hè a putenza di a bateria.

3. Cellule sulari.Batterie solari cumunimenti usati sò batterie di gel è batterie di lithium, è poche batterie di piombo-acidu.E batterie di lithium sò caru, ma ponu esse usate parechje volte, è a so vita hè 3-5 volte quella di e batterie di gel.

4. Controller, u controller determina u tempu di illuminazione, u tempu di carica è di scaricamentu di a lampadina, è ancu a tensione di carica è di scaricamentu è di supply current.Hè l'interruttore intelligente di a lampadina, cusì u controller hà ancu affettatu a vita di serviziu di a lampada.

5. U polu di u lume di u lume di u sole, l'altitudine di u polu di u lume è a forma di u polu di u lume deve esse cunsideratu per u polu di u lume di u sole.A più alta l'altezza, u più caru u prezzu, u più cumplicatu a forma, è u più altu u prezzu

Infine, suggerenu chì pruvate à sceglie lumi di giardinu solare cù una qualità megliu, soprattuttu per i cortili di villa è l'illuminazione di u cortile di l'alberghi, perchè i lampi di qualità povira sò propensi à prublemi, cum'è u tempu di luminosità corta, a capacità di a bateria insufficiente è i cumpunenti rusty, etc. , affettendu l'esperienza di l'utilizatori.Solar Smart Lighting si concentra nantu à l'illuminazione intelligente di i cortili per ville è hotel.Uluci solari intelligenti di giardinusviluppatu è pruduciutu indipindentamenti usanu batterie di lithium di grande capacità, anu IP66 impermeabile è dustproof, è i corpi di lampade d'aluminiu die-cast incontranu i standard anti-corrosione C4H marine-grade.Puderanu esse usatu in più Utilizà in ambienti duru.I lampi sò cuntrullati da u sistema intelligente APP, è a rete di una chjave Bluetooth pò realizà u cuntrollu remota, paràmetri persunalizati, scene cumplettamente automatiche, gestione centralizzata è altre funzioni, è facilmente creà illuminazione di giardinu di villa digitale persunalizatu è intelligente.

https://www.mtoutdoorlight.com/products/

 


Tempu di Postu: Dec-14-2022