News

Chì ghjè u principiu di a lampa d'induzione

U sviluppu di a scienza è a tecnulugia, a vita hè diventata di più in più cunvene, sapemu chì a maiò parte di e scale sò usate cùluci à induzione, cusì chì a ghjente ùn si sente micca scuru quandu cullà è falà e scale.Li siquenti Xiaobian à presentà voi à u principiu di lampa induction hè ciò chì.

Chì ghjè u principiu di a lampa d'induzione

1,lampada a induzione infrarossa, allora questu hè ancu stabilitu per l'induzione di a luce infrared umana.Perchè a temperatura generale di e persone hè di circa 37 gradi, ma ancu emette un valore di lunghezza d'onda fissa di circa 10 microns di infrarossi.À questu tempu, a lampada di sensore infrared pò riceve a radiazione infrared emessa da u corpu umanu.À questu tempu, hè ancu pussibule di fà a carica fora di equilibriu, è liberate a carica fora.Dopu à a rilevazione è u processu di u circuitu, u cambiamentu pò esse attivatu, pruvucannu cusì u cambiamentu di a lampada di induzione.

2, lampa d'induzione cuntrullata da voce, stu tipu di lampa hè stallatu in a stanza di più, stu tipu hè cambiatu da a voce umana.Perchè a voce umana hà onde sonore, quandu l'onda di sonu in l'aria scuntrà u solidu è pruduce vibrazioni, allora l'elementu di cuntrollu di voce di a lampa d'induzione di cuntrollu di voce risponde à a vibrazione, ci hè un sonu chì serà attivatu nantu à l'interruttore. , a luce sarà accesa, ùn ci hè micca u sonu serà disconnected.È i so luci di induzione ponu esse accende per un periudu di tempu.

Chì sò e precauzionilampada di induzione di u corpu umanu 

1, quandu compru, ci vole à sceglie una marca di lampade induzione affidabile, s'ellu hè lampade à induzione infrared, allora sta volta duvemu sceglie di avè una sonda mezza sferica, stu tipu di lampada di induzione di sonda nantu à l'area di rilevazione di u corpu umanu hè più largu è più. affidabile.È parechji pruduttori per fà a lampada più bella, ùn anu micca utilizatu un disignu di sonda mezza sferica, cusì l'area di induzione serà relativamente stretta.

2, s'ellu hè solu usatu in casa, allura sta volta ùn ci hè bisognu di perseguite a distanza di induzione è cumprà lampa d'induzione di microonde.Se a distanza di induzione hè luntanu, pò purtà à l'area d'induzione hè allargata in questu tempu, è a luce hè prubabile di accende quandu ùn avete micca bisognu, pruvucannu una falsa risposta toccu.Dunque, duvemu sceglie u tipu di lampa induzione adattatu secondu l'occasione.

3, s'è l 'usu all'apertu di luci led induction corpu umanu, allura vi pò cunsiderà u layout di u circuitu in anticipu, in a stallazione deve esse attenti particulari à u prublema waterproof, cusì chì vi pò evitari lascià risichi di sicurità.

Riassuntu: Circa u principiu di lampa induction hè introduttu à questu, quì sopra à presentà à i dui principii di lampa induction, ùn sapete ch'elli hannu differente caratteristiche.Spergu chì sta introduzione hè stata utile.

图片1


Tempu di Postu: Nov-13-2022