News

Comu sceglie u vostru primu faro

Cum'è u nome suggerisce, ufanalehè una fonte di luce chì pò esse purtata nantu à a testa o un cappellu, è pò esse usata per liberà e mani è illuminate.

1.Headlamp luminosità

U fanale deve esse "brillante" prima, è e diverse attività anu diverse esigenze di luminosità.Calchì volta ùn pò micca pinsà ciechi chì u più brillanti u megliu, perchè a luce artificiale hè più o menu dannusu per l'ochji.Hè abbastanza per ottene a luminosità adatta.L'unità per misurà a luminosità hè "lumen".U più altu hè u lumen, u più luminoso hè u luminosu.

Sè u vostru primucapuluce hè aduprata per correre e corse di notte o per caminari à l'aria aperta, in tempu assolatu, secondu a vostra vista è abitudini, hè cunsigliatu d'utilizà trà 100 lumens è 500 lumens.

2.Headlamp vita batterie

A vita di a bateria hè principalmente ligata à a capacità di putenza di a testalampada.L'alimentazione di solitu hè divisa in dui tipi: rimpiazzabile è micca rimpiazzabile, è ci sò ancu alimentazione duale.L'alimentazione non-replaceable hè generalmente una bateria di lithiumtesta ricaricabilelampada.Perchè a forma è a struttura di a bateria sò compacti, u voluminu hè relativamente chjucu è u pesu hè ligeru.

Per a maiò parte di i prudutti di l'illuminazione esterna (aduprendu perle di lampa LED), di solitu una putenza di 300 mAh pò furnisce 100 lumens di luminosità per 1 ora, vale à dì, se u vostru capu.amphè 100 lumens è usa una batteria 3000mAh, allora ci hè una alta probabilità chì pò accende per 10 ore.Per i batti alkaline Shuanglu è Nanfu ordinali fatti in Cina, a capacità di u N ° 5 hè generalmente 1400-1600mAh, è a capacità di u N ° 7 hè più chjuca.Una bona efficienza alimenta u capuamperi.

Gamma 3.Headlamp

A gamma di un capuamphè cumunimenti cunnisciuta cum'è quantu si pò illuminà, vale à dì l'intensità luminosa, è a so unità hè candela (cd).200 candela hà una gamma di circa 28 metri, 1000 candela pò avè una distanza di 63 metri, è 4000 candela pò ghjunghje sin'à 126 metri.

200 à 1000 candela hè abbastanza per l'attività di l'aria ordinaria, mentre chì 1000 à 3000 candela hè necessariu per l'escursionismo longu è e razzi di cross-country, è i prudutti di candela 4000 ponu esse cunsideratu per u ciclistu.Per l'attività cum'è l'alpinismo d'altitudine è a speleologia, pudete cunsiderà prudutti cù un prezzu di 3.000 à 10.000 candela.Per attività spiciali cum'è a polizia militare, a ricerca è u salvamentu, è i viaghji di squadra à grande scala, pudete cunsiderà un capu d'alta intensità.ampcù un prezzu di più di 10 000 candela.

Temperature di culore 4.Headlamp

A temperatura di u culore hè una infurmazione chì spessu ignurà, pensendu chì ufanales sò abbastanza brillanti è abbastanza luntanu.Comu ognunu sapi, ci sò parechji tipi di luce.E diverse temperature di culore anu ancu un effettu nantu à a nostra visione.

pesu 5.Headlamp

U pesu di ufanalehè principarmenti cuncintrata in a carcassa è a bateria.A maiò parte di i pruduttori di l'involucri utilizanu sempre plastichi di l'ingegneria è una piccula quantità di lega d'aluminiu, è a bateria ùn hà micca ancu purtatu in una rivoluzione rivoluzionaria.A capacità più grande deve esse più pesante, è u più liggeru hà da sacrificà definitivamente U voluminu è a capacità di una parte di a bateria.Dunque hè assai difficiule di truvà unfanalechì hè luce, luminoso, è hà una vita di bateria particularmente longa.

6.Durabilità

(1) Resistenza à caduta

(2) Resistenza à bassa temperatura

(3) Resistenza à a corrosione

 

7.Waterproof è dustproof

Questu indicatore hè l'IPXX chì spessu vedemu.U primu X significa resistenza à u polu (solidu), è a seconda X significa resistenza à l'acqua (liquida).IP68 rapprisenta u più altu livellu tràfanales.

图片1

 


Tempu di Postu: 28-Nov-2022