News

Cumu sceglie a torcia di caccia ghjustu

Chì ghjè u primu passu in a caccia di notte?Per vede l'animali chjaramente, sicuru.Oghje, pocu persone utilizanu u metudu tempu è laboriosu di a caccia di notte, cum'è patrullamentu di e muntagne cù i cani.Dispositivi ottici simplici ponu dà l'ochji di i cacciatori per vede à traversu u bughju.

L'imaghjini termali è a visione notturna sò aduprate per osservà "in silenziu" l'animali, mentre chì i lampi di caccia espone a preda à una luce luminosa!Se l'imaghjini termali è a visione notturna sò i mezi di "attaccu furtiva", allora a caccia cù una linterna hè un cunfrontu direttu cù l'animali, più esige l'eccellente capacità di caccia di u cacciatore cum'è una basa!Oghje avemu da presentàtorcia di caccia.

A cosa più impurtante per esse attente hè di capisce u timing più apprupriatu, perchè quandu u lampu di a manu, rapprisenta l'iniziu ufficiale di a battaglia trà u cacciatore è l'animali!Per quelli chì veramente capiscenu u veru significatu di a caccia, a caccia ùn hè micca un ghjocu trà e lotte, ma una lotta di a vita, a deliberazione di pacienza è a sharpness di a natura umana.Dunque, l'equipaggiu di caccia hè assolutamente criticu.

Cù u sviluppu di u mercatu, ci sò più è più torches di caccia nantu à u mercatu è e so funzioni sò più è più diverse.Hè facilitu per a ghjente per catturà un ochju, ma da questi aspetti basi, più l'scelta di e funzioni chì avete bisognu, ùn avete mai sbagliatu.

Funzione: Per attruverà i clienti, parechje torcia sò aghjunte più è più funzioni, parechje persone per "fà u megliu usu di tuttu", evità l'investimentu doppiu, cumprà parechji lampi, ma ùn vi cunsigliu micca di fà.Quantu più caratteristiche è parti avete, u più faciule hè di rompe.Tenite in mente i requisiti di u core è ùn esse micca cecu da l'ingossu di funzioni.

Luminosità: Questa hè una cundizione di compra chì deve esse cunsiderata currettamente.Quandu site a caccia di notte, duvete esse sicuru chì u colpu hè esattamente induve hè a preda.

Beam adjustable: Credu chì parechji di voi avete sperimentatu a perdita di una carica di Hunter di notte chì ùn pò micca esse aghjustatu u fasciu, chì hè una lezione sanguinosa.UTorcia Night Hunterrichiede un aggiustamentu largu è strettu, chì permette à u cacciatore di vede tutta l'area in un sguardu.

Affidabilità: In corta, hè robusta è durable.Ancu s'ellu hè assai cumuni, una torcia di caccia affidabile hè una merce rara.U circuitu stessu hè cumplessu è fragile, è spessu stumbles durante a caccia, cusì una linterna chì scende nantu à l'impattu pò arruvinà una caccia di notte ben pianificata.

Efficienza: Questa efficienza si riferisce à l'efficienza di caccia.I torchi di caccia venenu avà da una varietà di fonti di putenza, ma ricumandemu d'utilizà una chì usa sia batterie è ricariche, chì mantene u vostru budgetu è vi impediscenu di ottene blindsides durante una mancanza di energia d'emergenza.

Ùn importa ciò chì a situazione di a caccia di notte hè inseparabile da l'irradiazione di a linterna, è e diverse situazioni necessitanu diverse funzioni di a linterna.Sè vo site in un boscu densu cù nebbia à longu andà, vi cunsigliu di utilizàuna linterna rossa, perchè u lume rossu hà l'onda più longa è a luce più penetrante, cusì hè u megliu modu per cunquistà a densa furesta.Per d 'altra banda, s'è vo cacciate in piaghja, a luce verde hè menu intensa ma più luminosa.

Incandescent: I lampadini incandescenti sò stati u pilastru di u mondu di a linterna, è ancu s'elli sò sempre usati nantu à parechji lampi grandi cumuni, sò fora di moda.Ancu s'è a luminosità di a lampa HID hè alta, ma u cunsumu d'energia hè enormu, è u voluminu hè ancu assai grande, in a linterna di caccia aduprà assai pocu (hè u putenziale stock).Avà i luci LED più cumuni sò i più cumunimenti utilizati da i cacciatori, alta luminosità, bassu cunsumu d'energia, alta affidabilità, longa vita, ma ancu ponu resistà una varietà di ambienti duru.

Tazza riflettente: A tazza riflettente hà l'effettu di focalizà a luce, per ottene l'effettu di l'illuminazione.U più profonda è più grande u diametru di a tazza riflettente, u megliu l'effettu di cuncentrazione.Tuttavia, questu ùn significa micca chì l'intensità di u focu hè sempre bona.Sè a caccia à una distanza, cum'è a caccia di u cinghiale, avete bisognu di una linterna di focu forte, è se caccia à una distanza vicinu, cum'è u fagianu, duvete sceglie una luce di inundazione megliu.

Lens: Una lente hè un dettu chì hè spessu ignoratu da i cacciatori, ma hè veramente cruciale.Lenti focalizzanu o disperse a luce rifrattendula.Cercate i cerchi brillanti o scuri evidenti quandu sceglite una linterna, è scartate immediatamente.

Sistema di circuitu: U sistema di circuitu di a linterna hè assai fragile, perchè alcune di a linterna pò esse usata per parechji anni, è certi pò durà solu uni pochi ore?U sistema di circuitu di una linterna hà una relazione inevitabbile.U più stabile hè u sistema di circuitu currente custanti, face a linterna in l'usu di a luminosità sempre à u listessu livellu, aumentendu a stabilità di l'illuminazione.

Alimentazione: Avemu appena introduttu, hè megliu aduprà a lanterna di caccia chì combina a batteria è a carica.A bateria hè divisa in a bateria secca, a bateria d'alta energia è a bateria di ioni di lithium, chì ponu esse selezziunati secondu e diverse esigenze.

Shell: A cunchiglia di torcia di caccia cumuna hè divisa in parechji tipi: materiali metallici, plastichi di l'ingegneria, trattamentu di superficia di lega d'aluminiu.Sè u bilanciu permette, I ricumandemu aluminium alloy trattamenti di superficia shell megliu linterna, chì hè, senza materiali metalli faciuli à rust, ma dinù evitari i difetti di ingegneria plastica poviru conductivity termale.

微信图片_20221121133035

 


Tempu di post: 30-Jan-2023