News

Cumu carricà e luci di campeghju è quantu ci vole à carica

1. How to charge ulampada da campeghju ricaricabile

A lumera di camping rechargeable hè assai còmuda d'utilizà è hà una vita di batteria relativamente longa.Hè un tipu di lumera di campeghju chì hè utilizatu più è più avà.Allora cumu si carica a luce di camping ricaricabile?
In generale, ci hè un portu USB nantu à a lampada di campeghju di carica, è a lampada di campeghju pò esse cunnessa à u cordone di alimentazione per un cable di carica speciale;ordinatori ginirali, ricarica tesori, e surghjenti lu putiri di casa pò incaricà la lampada camping.

2. Quantu tempu ci vole à carica i luci di campeghju

I lumi di campeghju ricaricabili anu da esse cumpletamente caricati prima di campeghju, per ùn esse micca sguassati di u putere à a mità di u campu durante u campeghju, allora quantu tempu ci vole à e luci di campeghju per esse cumpletamente carica?
Ci sò parechji tippi di luci di campeghju nantu à u mercatu.A capacità di a bateria di e diverse luci di campeghju hè diversu, è u tempu necessariu per a carica hè ancu diversu.A maiò parte di i lumi di campeghju anu una luce di ricordu.A luce verde di a luce di ricordu indica chì hè piena.In circustanze nurmale, s'ellu hè cumplettamente fotoelettricu, ci vole circa 5-6 ore per carica.

3. Cumu carricà lumi di campeghju in u campeghju

I lumi di campeghju sò generalmente carricati in casa è purtati à u campeghju, perchè u campeghju ùn hà micca necessariamente una fonte di energia per carricà e luci di campeghju.Chì duverebbe fà se e luci di campeghju mancanu di energia in u campeghju ?
1. S'ellu hè aluce di campeghju alimentata da u sole, pò esse carricu da l'energia solare durante u ghjornu, chì hè più còmuda.
2. Sè uluce di campeghju ordinariuhè fora di putenza, pudete carricà a luce di campeghju attraversu una fonte di energia mobile o una grande fonte di energia esterna.
3. Sè vo site di guida è campeghju, pudete puru aduprà u caricatore di vittura per carica temporaneamente i luci di campeghju.

3

 


Tempu di post: 28-mar-2023