News

Classificazione di l'energia solare

Pannellu solare di siliciu unicu cristallu

L'efficienza di cunversione fotoelettrica di i pannelli solari di siliciu monocristalinu hè di circa 15%, cù u più altu ghjunghje à 24%, chì hè u più altu trà tutti i tipi di pannelli solari.Tuttavia, u costu di pruduzzione hè assai altu, perchè ùn hè micca largamente è universale utilizatu.Perchè u siliciu monocristalinu hè generalmente incapsulatu da vetru duru è resina impermeabile, hè robustu è durable, cù una vita di serviziu di finu à 15 anni è finu à 25 anni.

Pannelli solari policristallini

U prucessu di pruduzzione di pannelli solari di polysilicon hè simile à quellu di pannelli solari di siliciu monocristalinu, ma l'efficienza di cunversione fotoelettrica di pannelli solari di polysilicon hè ridutta assai, è a so efficienza di cunversione fotoelettrica hè di circa 12% (a più alta efficienza di pannelli solari di polysilicon di u mondu cun 14,8). % efficienza listata da Sharp in Giappone u 1 di lugliu di u 2004).news_img201In quantu à u costu di produzzione, hè più prezzu di u pannellu solare di siliciu monocristalinu, u materiale hè simplice di fabricazione, risparmià u cunsumu di energia, è u costu tutale di produzzione hè bassu, cusì hè statu sviluppatu in un gran numaru.Inoltre, a vita di i pannelli solari di polisiliconu hè più corta di quella di i monocristallini.In quantu à u rendiment è u costu, i pannelli solari di siliciu monocristalinu sò un pocu megliu.

Pannelli solari di siliciu amorfu

U pannellu solare di siliciu amorfu hè un novu tipu di pannellu solare di film magre apparsu in u 1976. Hè cumplitamenti sfarente da u metudu di pruduzzione di siliciu monocristalinu è pannellu solare di silicu policristalinu.U prucessu tecnologicu hè assai simplificatu, è u cunsumu di materiale di siliciu hè menu è u cunsumu di energia hè più bassu.Tuttavia, u prublema principali di pannelli solari di siliciu amorfu hè chì l'efficienza di cunversione fotoelettrica hè bassa, u livellu avanzatu internaziunale hè di circa 10%, è ùn hè micca abbastanza stabile.Cù l'estensione di u tempu, a so efficienza di cunversione diminuisce.

Pannelli solari multi-composti

I pannelli solari Polycompound sò pannelli solari chì ùn sò micca fatti di un materiale semiconductor unicu elementu.Ci sò parechje varietà studiate in parechji paesi, a maiò parte di i quali ùn sò micca stati industrializzati, cumpresi i seguenti:
A) pannelli solari di sulfuru di cadmiu
B) pannelli solari d'arsenidu di gallu
C) Pannelli solari di cobre indiu seleniu

Campu d'applicazione

1. Prima, usu sulari sulari
(1)Picculu alimentazione elettrica chì varieghja da 10-100W, aduprata in zoni remoti senza elettricità, cum'è altipiano, isula, zoni pastorali, posti di fruntiera è altre elettricità di vita militare è civile, cum'è illuminazione, televisione, radiu, etc.;(2) Sistema di generazione d'energia cunnessu à a rete di tettu di famiglia 3-5KW;(3) Pompa d'acqua fotovoltaica: per risolve u pozzu di l'acqua prufonda è l'irrigazione in i zoni senza elettricità.

2. Trasportu
Cum'è luci di navigazione, luci di signali di trafficu / ferrovia, luci di signali di trafficu / signali di trafficu, luci di strada, luci d'ostaculi di alta altitudine, cabine telefoniche senza fili di autostrada / ferrovia, alimentazione elettrica di classa stradale senza assistenza, etc.

3. Campu di cumunicazione / cumunicazione
Stazione di relè di microonde senza assistenza solare, stazione di mantenimentu di cable otticu, sistema di alimentazione di trasmissione / cumunicazione / paginazione;Sistema fotovoltaicu di telefuninu rurale, piccula macchina di cumunicazione, alimentazione GPS per i suldati, etc.

4. Campi Petrolium, Marine è meteorologichi
Sistema di fornitura di energia solare di prutezzione catodica per pipeline di petroliu è porta di serbatoi, alimentazione di vita è di emergenza per a piattaforma di perforazione di petroliu, Equipaghjamentu di ispezione marina, equipamentu di osservazione meteorologica / idrologica, etc.

5. Cinque, lampade famiglia è lanterne power supply
Cum'è lampada di giardinu solare, lampadina di strada, lampadina di manu, lampada di campeghju, lampada di caminata, lampa di pesca, luce nera, lampadina di colla, lampa di risparmiu d'energia è cusì.

6. Centrale fotovoltaica
Centrale fotovoltaica indipendente 10KW-50MW, centrale elettrica cumplementaria di energia eolica (legna da ardere), diverse stazioni di ricarica di grandi parcheggi, etc.

Sette, edifici solari
A cumminazzioni di a generazione di energia solare è i materiali di custruzzione farà chì i futuri grandi edifici ghjunghjenu l'autosufficienza in l'electricità, chì hè una direzzione maiò di sviluppu in u futuru.

viii.Altri spazii includenu
(1) Veiculi di supportu: vitture solari / vitture elettriche, equipaggiu di carica di batterie, climatizzatori di vittura, ventilatori di ventilazione, scatuli di bevande fresche, etc.;(2) a pruduzzione di l'idrogenu solare è u sistema di generazione di energia regenerativa di pila di carburante;(3) Fornitura di energia per l'equipaggiu di desalinizazione di l'acqua di mare;(4) Satelliti, navi spaziali, stazioni di energia solare spaziale, etc.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022