News

Una introduzione cumpleta à i lampi frontali esterni

1. L'effettu chjave di i lampi esterni

Lampada à l'esterno(in cortu, appiicazioni outdoor portanu nantu à a testa di u lampu, hè a liberazione di e mani di l'illuminazione arnesi spiciali. In u casu di marchjà di notte, s'è no tèniri una linterna luce forte, una manu ùn sarà liberu, cusì chì quandu ci hè un accidente, ùn serà micca capaci di trattà bè. Allora. Un bonu faro all'apertu hè qualcosa chì duvete avè s'è vo caminate di notte. Da u listessu modu, se campemu di notte, purtendu fari LED pò liberate e nostre mani per fà assai travagliu.

 

2. Batterie cumune per i lampi di l'esterno

Batterie alkaline sò a bateria più cumuna.A so energia elettromagnetica hè più altu ch'è quella di a bateria di piombo;e batterie alkaline ùn ponu esse caricate è solu ghjunghje à 10% à 20% di a putenza di output quandu hè in a temperatura ultra-bassa di 0F;a Tensione di a bateria diminuisce ovviamente quandu hè appiicata.

(Batterie di nichel-cadmiu) : Batteria ricaricabile più di mille volte, pò mantene una certa applicazione di putenza di output, ùn pò micca è paraguni d'energia elettromagnetica di almacenamentu parziale di batterie alcaline, in a temperatura ultra-bassa 0F hà sempre u 70% di l'energia. putenza di output, tuttu u prucessu di arrampicata in roccia hè megliu cù una batteria d'energia d'alta efficienza hè 2 ~ ​​3 volte più altu ch'è a bateria standard.

Batteria di lithium: hè 2 volte più altu ch'è a tensione di l'energia elettromagnetica di a bateria generale, una batteria di lithium di 2 volte u picoampere / ora sopra à a batteria alcalina 2, in 0F simile à l'applicazione di temperatura interna, ma più caru, a so tensione operativa pò mantene stabile. .Hè soprattuttu utile in i zoni di l'altitudine.

 

3, faro all'aperto 3 valore di indice di prestazione chjave

Cum'è un faro per l'esterno deve avè i seguenti trè valori di indice di prestazione chjave:

1 Lampada frontale impermeable, in u campeghju salvaticu camminendu o altre travagliu di notte inevitabbilmente scontru i ghjorni piovosi, cusì u faro all'apertu deve avè waterproof, altrimenti un ghjornu di piovosa o soaking pruvucarà short circuit resulting out o luce è scura, notte scura porta à risichi di sicurità.Allora, quandu cumprà lampi LED, hè necessariu di ricunnosce s'ellu ci hè una marca impermeable, è deve superà u livellu impermeable sopra IXP3.A più grande hè a dati, u megliu u rendiment impermeabile (u livellu impermeable ùn serà micca ripetutu quì).

2. A resistenza di caduta, un fanale all'apertu di bona prestazione deve avè a resistenza di caduta (resistenza à l'impattu), u metudu di rilevazione generale hè di 2 metri d'altitudine à u rapportu di larghezza falà senza manera di distrughje, in l'attività all'aperto pò ancu esse duvuta à usà troppu soltu è altre raghjone per sfilà fora di a situazione, se a caduta causata da a divisione di l'abitazione, a caduta di a batteria o fallimentu di u circuitu internu, Ancu in u bughju per truvà a caduta di a bateria hè una cosa assai spaventosa, cusì u faro LED hè certamente micca sicuru. , So quandu cumprà à ricunnoscia s'ellu ci hè un signu di anti-caduta, o capisce u magazinu di ufaro LEDanti-caduta.

3. A resistenza à u fretu, a chjave per i sport all'apertu in u Nordu di a Cina è i so zoni di l'altipiano, in particulare u lampu LED di a scatula di a batteria separata, se u lampu di l'esterno di u cable PVC shoddy hè sceltu, hè prubabile di pruvucà a pelle di u cable per indurisce. è diventanu brittle per via di u fretu, è poi causanu a frattura di u core internu, cusì s'è vo vulete applicà u fanale all'apertu à a temperatura ultra-bassa, assicuratevi di duppià l'attenzione à u schema di disignu di u pruduttu di bassa temperatura.

https://www.mtoutdoorlight.com/

 


Tempu di post: 24-Jan-2023