News

Quale teste sò impurtanti per i lampi esterni?

faro LEDhè un equipamentu di illuminazione mudernu, largamente utilizatu in attività outdoor. Per assicurà a so qualità è a funzione, hè necessariu di realizà una quantità di teste di parametri nantu à u faro LED. Ci sò parechji tipi dicampeghjufanalefonti di luce, luce bianca cumuna, luce blu, luce gialla, luce bianca solare è cusì. Diversi fonti di luce anu usi diversi, è a fonte di luce approprita deve esse sceltu secondu i bisogni attuali.

In a rilevazione di materiali in entrata di u fanale, i seguenti aspetti sò generalmente bisognu à esse rilevati:

L'indice otticu hè un indice impurtante per detectà u rendiment di l'illuminazione di u capu, cumpresa a luminosità, u cuntrastu, a temperatura di u culore è a ripruduzzione di u culore. Questi indicatori riflettenu l'effettu di l'illuminazione di u faro è a capacità di riflette è sparghje a luce.

I paràmetri di a fonte di luceFari LED ricaricabiliinclude u putere, l'efficienza luminosa, u flussu luminosu, etc. Sti paràmetri riflettenu l'intensità luminosa è a luminosità di u faro, è sò ancu indicatori impurtanti per a scelta di u faro.

In a rilevazione di materiali entranti di u faro, hè ancu necessariu di detectà sustanzi dannusu chì ponu esse cuntenuti in u faro, cum'è agenti fluorescenti, metalli pesanti è altre sustanzi dannusu chì ponu causà danni à e persone, è deve esse rilevati è esclusi. .

A dimensione è a forma di u fanale hè ancu un aspettu impurtante di a rilevazione di materiale in entrata. Se uforafanaleùn risponde micca à i requisiti, pò influenzà l'effettu di l'usu è a sicurità. Dunque, hè necessariu detectà se a dimensione è a forma di u faro risponde à i requisiti in a rilevazione di materiale in entrata.

I paràmetri di teste di i fari LED ponu esse divisi in e seguenti categurie: luminosità, temperatura di culore, fasciu, currente è tensione. U primu hè a prova di luminosità, a luminosità si riferisce à l'intensità di a luce emessa da a fonte di luce, di solitu cumpletata da u lumen photometer, photometer pò misurà l'intensità di a luce emessa da u faro LED.

U sicondu hè a prova di a temperatura di u culore, chì si riferisce à u culore di a luce è hè generalmente spressione in Kelvin. A prova di a temperatura di u culore pò esse fatta da un spettrometru, chì pò analizà i diversi cumpunenti di culore cuntenuti in a luce emessa da u faro LED per determinà a so temperatura di culore.

A prova di fasciu si riferisce à a distribuzione di a luce emessa da uUSBfaro LED, principarmenti cumprendi a dimensione di u locu è l'uniformità di u locu. A prova di u fasciu pò esse fatta cù un illuminometru è un metru di intensità di luce, chì misura l'intensità di a luce à una distanza specifica, è un metru di intensità di luce, chì misura a distribuzione di intensità di a luce in diverse anguli.

A prova di corrente è di tensione si riferisce à a misurazione di a corrente è a tensione necessaria quandu ufaro multifunzionaletravaglia. Questi paràmetri ponu esse misurati da un multimetru o un amperimetru per assicurà chì u currente è a tensione sò in u range normale è evità danni à i cumpunenti elettroni.

In più di i paràmetri sopra, ponu ancu esse realizati teste di vita è teste di rendiment impermeabili. A prova di vita si riferisce à a valutazione di u rendiment di u fanale LED dopu l'usu cuntinuu per un certu tempu per determinà a so affidabilità è a vita di serviziu. UimpermeabilefanaleA prova di prestazione hè di verificà se u fanale LED pò travaglià nurmalmente in cundizioni climatichi cattivi, di solitu utilizendu una prova di doccia d'acqua o una prova di tenuta à l'acqua.

1


Tempu di Post: 29-May-2024