A temperatura di u culore diheadlampsdi solitu varieghja secondu a scena d'usu è di i bisogni. Generalmente parlante, a temperatura di u culore diheadlampspò varieghja da 3 000 K à 12.000 K. a temperatura di u culore sottu à a 3.000 k sò di solitu un sentimentu caldu è hè adattatu per occasioni chì anu bisognu di una atmosfera solida. Luci cun una temperatura di culore trà 5000k è 6000k hè vicinu à a luce è hè solitu cunsiderata una temperatura di culore neutru, adattatu per l'usu più persone. Luci cù una temperatura di culore di 6000k hè brucione culore, dendu un sintimu chjaru, è hè adattatu per usu in occasioni induve a spiegazione stele è diriziunali di notte.
Per i capi, scegliendu a temperatura di u culore ghjustu dipende principalmente in a preferenza persunale di l'utilizatore è l'ambiente di l'usu specificu. Per esempiu, se avete bisognu à aduprà uheadlampin ghjorni di pioggia o pioggia, pudete bisognu di sceglie un bulbe cù una temperatura più alta di culore (per esempiu, 4300k) perchè ci era un forte avvisu di penetrazione. Paré à occasioni induve una atmosfera incisamente deve esse creata, cum'è in casa cum'è in l'uffiziu, un ingrossu cù una ligna più grande di culore è accoglie una luce ligera è accolta.
Chì ghjè a luce di culore, cume: Luce bianca (a temperatura di u culore 6500k o cusì), a temperatura chjara di culore (a temperatura calda X000K o menu)
Punti simplici: luce rossa, luce gialla, luce bianca.
Luce rossa: luce rossa, e in listessu tempu, u più veloce torna à l'euchju di a visione di a notte, perchè u minumentu di u pupularu, generale di u pupularu è hè veramente adattatu per l'usu di e qualità di a pietra lucidamente.
Luce gialla: luce suave è senza sfumature, è à u listessu tempu, hà a putenza penetrante per nebbia è a pioggia.
Luce bianca: trè in a superficia di a più luce, ma si trova a nebbia, pò esse riflessione di nebbia invece di vede.
In quantu à quale luce sceglite, hè una questione di preferenza persunale.
Tempu post: 26-2024