U campeghju hè una di l'attività outdoor più populari oghje. Stendu in un vastu campu, fighjendu l'astri, si senti cum'è s'ellu era statu immersa in a natura. Spessu i campagnoli lascianu a cità per stallà u campu in natura è si preoccupanu di ciò chì manghja. Chì tipu di alimentu avete bisognu à piglià per andà in campeghju ? A seguita hè una piccula seria di cose chì avete bisognu à piglià per andà in campeghju in natura, spergu chì vi aiuterà.
Cose chì vi tuccherà à purtà per andà in campeghju in u desertu
1. Chì manciari secchi duvete piglià per andà in campeghju
Sia u vostru viaghju in campeghju hè risicatu o micca, avete bisognu di manghjà. A regula di u pulgaru hè di purtà solu ciò chì deve esse necessariu per ogni manghjà. Per esempiu, se u vostru gruppu hè chjucu, porta dui tazzi di cereali instantani invece di una latta sana di farina d'avena. Imbulighjate l'alimentu in sacchetti di plastica sigillati. Sè vo site campatu vicinu à un camper o caru, aduprate un cooler per almacenà l'alimenti periscibili cum'è a carne per ùn sguassate micca.
Inoltre, hè megliu di mantene l'acqua in bottiglia cun voi. O portate un picculu pacchettu di iodu per pudè disinfettà l'acqua da u desertu o l'acqua chì pò micca esse pulita. Pudete ancu filtrà l'acqua più pulita chì pudete truvà o bolle per almenu deci minuti.
2. Chì duverebbe mette per andà in campeghju
Portate vestiti larghi, puliti. Di sicuru, in i mesi più freti, avete bisognu di più vestiti - cum'è cappelli, guanti, giacche è biancheria intima termale - cà in i mesi più caldi. U sicretu hè di sguassate uni pochi strati di vestiti prima di cumincià à sudari, perchè pudete stà seccu. Se u sudore entra in i vostri vestiti, vi sentite male.
Allora ci hè a scelta di scarpi. I scarpi di caminata sò ideali, è una manera di prevene i vesciche durante a caminata hè di strofinate una capa di sapone sottu à i caviglie è i dita di i pedi prima di mette in marchja. Mantene u sapone cun voi è l'applicà à i punti di prublemi potenziali se i vostri pedi sò per sfilà.
Assicuratevi di portà un poncho in casu chì piove; L'ultima cosa chì vulete hè di bagnà, chì pò attivà l'ipotermia.
3. Chì avete bisognu di preparà per campeghju in u desertu
Tenda: Sceglite una struttura stabile, pesu ligeru, resistenza à u ventu, resistenza à a pioggia forte tenda doppia hè preferibile.
Sacchetti di dorme: i sacchetti di piumino o d'oca sò ligeri è caldi, ma deve esse manteni secchi. Quandu e cundizioni sò umidi, i sacchetti di vacuum artificiali ponu esse una scelta megliu.
Backpack: U quadru di u backpack deve esse adattatu à a struttura di u corpu è avè un sistema di trasportu còmode (cum'è cinturini, cinture, backboards).
Accenditore : accenditore, fiammiferi, candela, lente d'ingrandimentu. Frà elli, a candela pò esse usata cum'è fonte di luce è accelerante eccellente.
Equipamentu di illuminazione:lampada di campu(dui tipi di lampa di campu elettricu è lampa di campu d'aria),fanale, torcia.
Utensili per picnic: bollitore, pignatta multifunzionale per picnic, coltello pieghevole multifunzionale affilatu (coltelli di l'armata svizzera), stoviglie.
Cunsiglii di campeghju in u desertu
1. Aduprate vestiti longu è pantaloni stretti. Per evitari di muzzichi di mosquito è rami tiranu pendendu, se a robba hè larga, pudete ligà i pantaloni di i pantaloni, i braccialetti.
2. Purtate scarpi antiscivolo boni. Quandu a sola di u dulore di u pede, mette rapidamente un pezzu di cinta medica nantu à u dulore, pò prevene a vesciche.
3. Preparate ropa calda. Hè assai più fretu fora chè dentru.
4, preparanu abbastanza acqua pulita, manciari secchi è medicinali cumunimenti usati, cum'è repellente di zanzara, medicina antidiarreica, medicina traumatologica, etc.
5. Pregu una guida per guidà a strada. Di solitu l'area di u parcu forestale hè grande, spessu ùn ci hè micca marcatori evidenti in u boscu. Allora quandu andate in u boscu, andate sempre cù una guida è ùn andate micca troppu in u boscu. Prestate attenzione à i punti di riferimentu naturali cum'è l'arburi antichi, surgenti, fiumi è scogli strani mentre caminate per a furesta. Ùn vi panicu s'è vo avete persu, è seguitate sti segni à ripiglià pianu pianu i vostri passi.
6. Salvà l'acqua potable. Quandu l'acqua hè tagliata, fate cura di utilizà fonti d'acqua naturali in natura è ùn manghja micca i frutti di e piante chì ùn cunnosci micca. In una emergenza, pudete cutà u pianu salvaticu per l'acqua.
Campu in u desertu per aiutu
A campagna hè difficiule di vede da una distanza o da l'aria, ma i viaghjatori ponu esse più visibili in i seguenti modi:
1. U signale di distress di muntagna utilizatu à l'internaziunale hè un fischiu o luce. Sei bip o lampi per minutu. Dopu una pausa di un minutu, repite u listessu signalu.
2. S'ellu ci sò partiti o legnu, accende una pila o parechje pile di focu, brusgiate è aghjunghje rami umidi è foglie o erba, per chì u focu s'arrizza assai fumu.
3. Aduprate vestiti brillanti è un cappellu brillanti. In a listessa manera, pigliate a robba più luminosa è più grande cum'è bandiere è ondate constantemente.
4, cù rami, petre o robba nantu à u spaziu apertu per custruisce SOS o altre parolle SOS, ogni parolla almenu 6 metri di longu. Sè in a neve, passa e parolle nantu à a neve.
5, vede l'elicotteri à u salvamentu di a muntagna è vola vicinu, missile di fumu ligeru (se dispunibule), o vicinu à u situ per aiutu, custruisce un focu, fume, lasciate u meccanicu cunnosce a direzzione di u ventu, perchè u meccanicu pò capisce cù precisione u locu. di u signale.
Tempu di Postu: Feb-06-2023