Camping hè una di e attività più populari oghje. Chjinata in un largu campu, cercandu e stelle, vi sentite cum'è se avete statu immersi in natura. Spessu i campeggiatori lascianu a cità per stallà u campu in u salvaticu è vi preoccupa per ciò chì manghjà. Chì tippu di cibo avete bisognu à piglià per andà in campeghju? A seguente hè una piccula serie di cose chì avete bisognu à piglià in u campeghju in u salvaticu, speru di aiutà.
E cose chì averete bisognu di purtà à entre in u desertu
1. Chì cibu seccu avete bisognu à piglià per andà in campeghju
Sia u vostru viaghju di campeghju hè risicatu o micca, avete bisognu di manghjà. A regula di u polzu hè di purtà solu ciò chì hè previstu di esse necessariu per ogni pranzu. Per esempiu, se u vostru gruppu hè chjucu, purtate duie tazze di cereali immediati invece di un inseme di avena. Mischjà l'alimentariu in sacchetti di plastica sigillata. Sè vo site campatu à fiancu à un camper o vittura, aduprate un più frescu per almacenà l'alimenti periculosi cum'è a carne per chì ùn anu micca spugliatu.
Ancu, hè megliu per mantene l'acqua in buttiglia cun voi. O purtate un picculu pacchettu di iodu in modu chì pudete disinfettà l'acqua da u desertu o l'acqua chì ùn pò esse pulita. Pudete ancu filtrà l'acqua più pulita chì pudete truvà o bulliva per almenu dece minuti.
2. Chì deve portà per andà in campeghju
Purtà vestiti chjusi, puliti. Certu, in i mesi più fredder, duvete induvà più vestiti - cum'è cappelli, cuglieri, giacche è armosa termali - cà in i mesi più i più calmari - ch'è in i mesi più i più calmi. U Sicretu hè di caccià uni pochi strati di vestiti prima di cumincià à sudà, per quessa pudete stà seccu. Se u sudore si mette in i vostri vestiti, vi sentite male.
Dopu ci hè a scelta di i scarpi. I scarpi di caminata sò ideali, è in un modu per prevene i colpi mentre a trapone hè di frenu una strata di sapone sottu à i vostri ankles è i pani prima di scappà. Mantene a sapone cun voi è l'applicazione à i punti di prublemi potenziale se i vostri pedi sò di fray.
Assicuratevi di purtà un poncho in casu chì e piove; L'ultima cosa chì vulete hè di mullà, chì pò attivà l'ipotermia.
3. Chì ci vole à preparà per u campeghju di desertu
Tenda: Scegli una struttura stabile, pesu ligna, resistenza di ventu, resistenza pioggia forte a tentazione più doppia e so volta chì preferita.
I sacchetti di dorme: borse in oca o oca sò ligeri è caldi, ma anu da esse guardati secchi. Quandu e cundizioni sò umidi, i sacchetti di vacu liberi ponu esse una scelta megliu.
Backpack: U quadru di u backpack duverebbe adatta a struttura di u corpu è avè un sistema di trasportu còmode (cum'è cinture, cinture, i backboards).
Focued Bretwrem: Luminose, partite, candele, Magnificante vetru. Frà, candula pò esse usata quant'è fonte di luce è eccelente.
Equipaghjamentu di illuminazione:lampada di campu(dui tipi di lampaje elettrica di u campu è di campu d'aria),headlamp, Flash.
Utnici Picic: Brecn, picciano multificatori, tagliatu coldimentu plegante multificata (u chjoccu Svizzera Armatu), Ingineria.
Cunsiglii di campeghju di Wilderness
1. Portate u vestitu è i pantaloni lunghi stretti. Per evità di a mosquito morsi è i rami pani, se i vestiti sò larghe, pudete attaccà e gambe di pantaloni, manichi.
2. Portate calzari non-slittati bè. Quandu u sole di u dolore di u pede, mette rapidamente un picculu pezzu di cinta medica nantu à u dulore, pò prevene u blistering.
3. Preparate a ropa calda. Hè assai più friddu fora di l'internu.
4, preparare abbastanza oliu pulita, alimentazione secca è i medicinali cumuni usati, cum'è a so zanzara, a medicina di a antidiarrale, medicina Trauma, Etc.
5. Dumandate una guida per guidà a strada. Di solitu l'area di u Parcu Forest hè grande, spessu ùn ci hè micca marcatori evidenti in a furesta. Allora quandu andate in u boscu, andate sempre cù una guida è ùn andate micca troppu in u boscu. Attenti à i punti di datu naturali cum'è l'arburi antiche, i arburi, fiumi è stretti stranieri mentre à traversu u bossu. Ùn vi panicate si perde, è seguite questi segni per ritruvà lentamente i vostri passi.
6. Salva l'acqua potable. Quandu l'acqua si taglia, attenta di aduprà fonti d'acqua naturali in salvatoghi è ùn manghjanu micca i frutti di e piante chì ùn sapete micca. In una emergenza, pudete cutà a plantain salvatichi per l'acqua.
Camping in u desertu per l'aiutu
A campagna hè difficiule di vede da una distanza o da l'aria, ma i viaghjatori ponu fà stessi più visibili in e manere seguenti:
1. U segnu di distress di una muntagna internaziunale hè un shistellu o luce. Sei beeps o lampi per minutu. Dopu una pausa di un minutu, ripetite u listessu signalu.
2. Se ci sò cunghjunghje o legnu, luce una pila o parechji pila, brugate e foglia umidi è foglie o erba, cusì chì u focu cresce assai fuma.
3. Portate ropa luminosa è un cappellu luminoso. In listessa manera, pigliate e ropa più olghjente è più grande di e bandiere è l'onda cunstantanu.
4, cù rami, pietre o ropa nantu à u spaziu apertu per custruisce sos o altre parolle SOS, ogni parolla almenu 6 metri. Se in a neve, pate e parolle nantu à a neve.
5, vede l'helicopteri versu a terra pinarina è volmu chjappu, fume a fumera, vicinu à u vostru situ, fume, per culpisce u mondu di u locu di u segnu.
Tempu post: Febb-06-2023