U campeghju hè una di l'attività à l'aria aperta più pupulare oghje ghjornu. Stendu in un vastu campu, fighjendu e stelle, vi sentite cum'è s'è vo site statu immersu in a natura. Spessu i campeggiatori lascianu a cità per stallà u campu in natura è si preoccupanu di ciò chì manghjà. Chì tipu di cibu avete bisognu di purtà per andà in campeghju ? Eccu una piccula seria di cose chì avete bisognu di purtà per andà in campeghju in natura, spergu d'aiutà vi.
Cose chì avete bisognu di purtà per andà in campeghju in natura
1. Chì cibu seccu avete bisognu di purtà per andà in campeghju
Ch'ella sia risicata o micca u vostru viaghju in campeghju, averete bisognu di manghjà. A regula generale hè di purtà solu ciò chì si prevede esse necessariu per ogni pastu. Per esempiu, se u vostru gruppu hè chjucu, purtate duie tazze di cereali istantanei invece di una scatula sana di farina d'avena. Mischiate l'alimentu in sacchetti di plastica sigillati. Se campeghjate accantu à un camper o à una vittura, aduprate una ghiacciaia per almacenà alimenti deperibili cum'è a carne in modu chì ùn si guastinu micca.
Inoltre, hè megliu tene cun voi acqua in buttiglia. O purtate un picculu pacchettu di iodu per pudè disinfettà l'acqua di a natura selvaggia o l'acqua chì ùn pò micca esse pulita. Pudete ancu filtrà l'acqua più pulita chì pudete truvà o fà bollire per almenu dece minuti.
2. Chì devu purtà per andà in campeghju
Portate vestiti larghi è puliti. Benintesa, in i mesi più freti, avete bisognu di purtà più vestiti - cum'è cappelli, guanti, giacche è biancheria intima termica - chè in i mesi più caldi. U sicretu hè di caccià uni pochi di strati di vestiti prima di cumincià à sudà, per pudè stà asciutti. Sè u sudore entra in i vostri vestiti, vi sentirete male.
Dopu ci hè a scelta di e scarpe. E scarpe da trekking sò ideali, è un modu per prevene e vesciche mentre si face escursioni hè di sfregà un stratu di sapone sottu à e caviglie è i diti di i pedi prima di parte. Tenite u sapone cun voi è applicatelu à i punti problematici potenziali se i vostri pedi stanu per sfilacciassi.
Assicuratevi di purtà un poncho in casu di pioggia; L'ultima cosa chì vulete hè di bagnà vi, chì pò pruvucà ipotermia.
3. Chì avete bisognu per preparà per u campeghju in natura
Tenda: Sceglite una struttura stabile, ligera, resistente à u ventu, resistente à a pioggia, una tenda doppia forte hè preferibile.
Sacchi à dorme: I sacchi di piuma d'oca o di piuma d'oca sò leggeri è caldi, ma devenu esse tenuti asciutti. Quandu e cundizioni sò umide, i sacchi à vuoto artificiali ponu esse una scelta megliu.
Zainu: A struttura di u zainu deve adattassi à a struttura di u corpu è avè un sistema di trasportu cunfurtevule (cum'è cinghie, cinture, schienali).
Accenditore: accendinu, fiammiferi, candela, lente d'ingrandimentu. Frà questi, a candela pò esse aduprata cum'è fonte di luce è eccellente acceleratore.
Apparecchi d'illuminazione:lampada da campu(dui tipi di lampade elettriche da campeghju è lampade aeree da campeghju),lampada frontale, torcia.
Utensili da picnic: bollitore, pignatta da picnic multifunzionale, cultellu pieghevole multifunzionale affilatu (cultellu svizzeru), stoviglie.
Cunsiglii di campeghju in natura
1. Portate vestiti lunghi è pantaloni stretti. Per evità e punture di zanzara è chì i rami tirinu appesi, se i vestiti sò larghi, pudete ligà e gambe di i pantaloni, i polsini.
2. Portate scarpe antiscivolo chì si adattanu bè. Quandu a pianta di u pede face male, mette subitu un picculu pezzu di nastro adesivo medicu nantu à u dolore, pò prevene a furmazione di vesciche.
3. Preparate vestiti caldi. Face assai più fretu fora chè dentru.
4, preparate abbastanza acqua pulita, alimentu seccu è medicinali cumunimenti usati, cum'è repellente per zanzare, medicina antidiarroica, medicina per traumi, ecc.
5. Dumandate à una guida di guidà vi. Di solitu, a zona di u parcu forestale hè grande, spessu ùn ci sò micca marcatori evidenti in a furesta. Dunque, quandu andate in a furesta, andate sempre cù una guida è ùn andate micca troppu luntanu. Fate attenzione à i punti di riferimentu naturali cum'è l'arburi antichi, e surgenti, i fiumi è e rocce strane mentre camminate per a furesta. Ùn vi panicate micca s'è vi perdite, è seguitate sti segnali per ripercorre pianu pianu i vostri passi.
6. Risparmiate l'acqua potabile. Quandu l'acqua hè tagliata, fate attenzione à aduprà fonti d'acqua naturali in natura è ùn manghjate micca i frutti di e piante chì ùn cunniscite micca. In casu d'emergenza, pudete taglià u platanu salvaticu per l'acqua.
Campeghju in u desertu per aiutu
A campagna hè difficiule à vede da luntanu o da l'aria, ma i viaghjatori ponu rende si più visibili in i seguenti modi:
1. U signale di distress in muntagna utilizatu internaziunale hè un fischiu o una luce. Sei bip o lampi per minutu. Dopu una pausa di un minutu, ripetite u listessu signale.
2. S'ellu ci sò fiammiferi o legna da ardere, accendite una o parechje pile di focu, brusgiate è aghjunghjite qualchì ramu è foglia o erba bagnata, affinchì u focu alzi assai fume.
3. Portate vestiti brillanti è un cappellu brillanti. In listessu modu, pigliate i vestiti i più brillanti è i più grandi cum'è bandiere è agitateli constantemente.
4, cù rami, petre o vestiti nantu à u spaziu apertu per custruisce SOS o altre parolle SOS, ogni parolla almenu 6 metri di lunghezza. S'ellu hè in a neve, mette e parolle nantu à a neve.
5, vede l'elicotteri à u salvamentu di muntagna è vola vicinu, accende un missile di fume (s'ellu hè dispunibule), o vicinu à u situ per aiutu, accende un focu, fuma, informa u mecanicu di a direzzione di u ventu, affinchì u mecanicu possi capisce currettamente a pusizione di u signale.
Data di publicazione: 06-02-2023