Mentre a ghjente risparmia energia, sensibilizeghja à a prutezzione di l'ambiente è sviluppa a tecnulugia solare, a tecnulugia solare hè ancu applicata à i giardini. Parechje cumunità nove anu cuminciatu à aduprà luci di giardinu. Parechje persone ùn sanu micca assai diluci solari di giardinu per esterniIn fatti, sè fate attenzione, truverete chì sti tipi di luci anu ancu certi vantaghji.
Un puntu hè una vita di serviziu più longa è una vita di serviziu più longa. Attualmente, stu tipu di luce di giardinu usa sempre direttamente l'energia solare cum'è fonte di luce, è a so vita di serviziu pò ghjunghje à 50.000 ore. A vita di vita più longa di a scheda madre è di a batteria solare pò superà i 5 anni. Nisuna manutenzione, nisuna spesa di manutenzione. Dopu à i sviluppi solari cum'è i giardini solari, e batterie di almacenamiento immagazzinanu elettricità senza pagà fatture di elettricità o richiede una manutenzione regulare, cum'è i giardini di mostra.
luce solare per u giardinu esterno
Siconda, prutegge a to vista. U luce solare led per u giardinuhè alimentatu da corrente continua, è a luce emessa ùn serà micca particularmente stimulata, dunque pò furnisce una illuminazione currispondente di notte senza preoccupassi di a fonte luminosa abbagliante, in modu da assicurà un usu è una illuminazione curretti.
Terzu, u fattore di sicurezza hè altu. I giardini solari necessitanu menu tensione è corrente, dunque ci hè menu calore, dunque ùn ci sò micca periculi di sicurezza di i quali preoccupassi cum'è e perdite. Dunque, quandu si usa, ùn ci hè bisognu di preoccupassi di a so sicurezza, dunque pò esse adupratu in modu sicuru.
Avà, basta chì avete una certa cunniscenza di e luci di giardinu, truverete sempre chì questu apparecchiu d'illuminazione pò avè certi vantaghji. Cusì, diventanu un apparecchiu d'illuminazione chì serà adupratu in u giardinu attuale per assicurà chì un travagliu d'illuminazione specificu sia fattu. Per assicurà una megliu illuminazione, questu pò ancu ghjucà un rolu specificu per sta fonte di luce.
Data di publicazione: 20 di ferraghju 2023