A luminosità di un faro hè di solitu proporzionale à u so wattage, vale à dì chì più altu hè u wattage, u più luminosu hè di solitu. Questu hè perchè a luminosità di unfaro LEDhè ligata à a so putenza (vale à dì, wattage), è u più altu u wattage, u più luminosu pò generalmente furnisce. Tuttavia, questu ùn significa micca chì un aumentu infinitu di wattage hà da risultatu in un aumentu infinitu di luminosità, postu chì ci sò altri fattori limitanti:
Problemi di dissipazione di u calore: cum'è u wattage aumenta, a temperatura di u fanale aumenta ancu, chì esige una dissipazione di calore più efficace. Una mala dissipazione di u calore ùn solu affetterà a stabilità di luminosità di u faro, ma pò ancu accurtà a so vita di serviziu.
Carica di u Circuitu: Un wattage eccessivu pò superà a capacità di carica di u circuitu di a vittura, chì pò facilmente purtà à surriscaldamentu o ancu brusgià fora di u circuitu, chì hè soprattuttu impurtante quandu si usanu fanali in vitture.
Dunque, quandu sceglite un faro, duvete selezziunà u wattage appropritatu secondu l'ambiente d'usu specificu è i bisogni, invece di perseguite solu un altu wattage. Per esempiu, u wattage più brillanti di i lampi generali hè trà 30-40W, mentre chì i lampi più brillanti ponu ghjunghje à 300 watts, ma questu hè fora di i bisogni di l'usu ordinariu.
Quantu watt hèu fanale più luminoso?
In fatti, i testi di u mondu reale mostranu chì i lampi più brillanti ùn anu micca necessariamente bisognu di wattages più alti. A causa di i diversi disinni di lampi frontali, i risultati ottenuti da e teste in u mondu reale ponu varià. In una marca, i fanali cù diverse wattages anu ancu un rendimentu di luminosità differente.
Sè vo site solu preoccupatu se u fanale hè abbastanza luminoso, pudete sceglie afaro di bassa potenzachì funziona bè in i testi di u mondu reale per ottene un megliu valore per i soldi, cum'èlampi di bassa potenzasò generalmente più prezzu.
Tempu di Postu: Aug-07-2024