News

Rilevazione di materiale in entrata di lampi frontali esterni

I fanali sò un dispositivu largamente utilizatu in l'illuminazione di immersione, industriale è di casa. Per assicurà a so qualità normale è funzione, parechji paràmetri anu da esse pruvati nantu à uFari LED. Ci sò parechji tippi di fonti di luce di faro, luce bianca cumuna, luce blu, luce gialla, luce bianca di energia solare è cusì. Diversi fonti di luce anu usi diversi, è deve esse sceltu secondu i bisogni attuali.

Paràmetri di a fonte di luce
I paràmetri di a fonte di luce di u faro includenu a putenza, l'efficienza luminosa, u flussu di luce, etc. Sti paràmetri riflettenu l'intensità luminosa è a luminosità di u faro, è sò ancu indicatori impurtanti per sceglie u faro.
Rilevazione di sustanzi dannusu
In a deteczione di u faro, hè ancu necessariu di detectà e sustanzi dannusu possibbilmente cuntenuti in u faro, cum'è l'agenti fluoriscenti, metalli pesanti, etc. Sti sustanzi dannusu pò causà danni à e persone è devenu esse pruvati è esclusi.
Rilevazione di dimensioni è forma
A dimensione è a forma di i fanali hè ancu un aspettu impurtante di a prova entrata. Se i fanali ùn sò micca cumplessi cù i requisiti, pò influenzà l'effettu di l'usu è a sicurità. Dunque, hè necessariu di pruvà se a dimensione è a forma di u fanale risponde à i requisiti in a prova di materiale in entrata.
I paràmetri di prova di i lampi LED ponu esse divisi in e seguenti categurie: luminosità, temperatura di culore, fasciu, currente è tensione, etc.
U primu hè a prova di luminosità, chì si riferisce à l'intensità di a luce emessa da una fonte luminosa, generalmente espressa da un lumen (lumen). A prova di luminosità pò esse fatta cù un luminometru, chì misura l'intensità di a luce emessa da u faro LED esterno. U sicondu hè a prova di a temperatura di u culore, a temperatura di u culore si riferisce à u culore di a luce, generalmente rapprisintatu da Kelvin (Kelvin). A prova di a temperatura di u culore pò esse fatta da un spettrometru, chì pò analizà e diverse cumpunenti di culore di a luce emessa da u faro LED, in modu di determinà a so temperatura di culore.

In più di i paràmetri sopra, pò ancu esse una prova di vita è una prova di rendiment impermeabile. Test di vita si riferisce à a valutazione di u rendiment diu fanale LED impermeabiledopu à un certu periodu di usu cuntinuu per determinà a so affidabilità è a vita di serviziu. A prova di rendiment impermeabile hè di pruvà se i lampi LED ponu funziona normalmente in cundizioni climatichi cattivi, di solitu utilizendu una prova di doccia d'acqua o una prova di tenuta à l'acqua.

In cunclusioni, i paràmetri di teste di i lampi LED includenu luminosità, temperatura di culore, fasciu, currente, voltage, vita è prestazioni impermeabili. Per compie sti testi, avemu bisognu di usà luminometru, spettrometru, illuminmeter, multimeter, ammeter è altri strumenti di prova prufessiunale. Attraversu una prova cumpleta di i lampi LED, a so qualità è u so rendimentu risponde à i requisiti, dendu à l'utilizatori una sperienza di illuminazione megliu.

aaapicture

Postu tempu: ghjugnu-11-2024