I fari sò equipaggiamenti indispensabili è impurtanti in attività all'aria aperta, cum'è l'escursionismo di notte, u campeghju di notte è u tassu d'usu difari esternihè assai altu. Dopu,Eiuvi insignarà cumu aduprà i fari esterni è e precauzioni, per piacè studiate attentamente.
Cumu aduprà currettamente i fari esterniU metudu specificu hè u seguente;
L'interruttore à buttone in cima à u faro esterno adotta un tubu di lampada di alta putenza di 3W, è usa a lente per fucalizà è riflette a funzione, stende è aghjustà u focu è u fasciu bassu, è a portata più luntana pò esse di 100 metri.
Prima marcia: luce debule;
Seconda marcia: luce forte;
Terza marcia: Stroboscopicu;
Quarta marcia: spenta.
E precauzioni per l'usu di fari esterni sò riassunte cusì;
1. Fari ricaricabilio e torce elettriche sò equipaggiamenti assai impurtanti, ma e batterie devenu esse cacciate quandu ùn sò micca in usu per evità a corrosione.
2. Un picculu numeru di fari sò impermeabili o ancu resistenti à l'acqua. Sè pensatelampada frontale impermeabilehè assai impurtante, pudete cumprà tali lampadine impermeabili, ma hè megliu esse impermeabili, perchè u tempu in natura ùn hè micca qualcosa chì pudete cuntrullà;
3.U farou sedile deve avè un cuscinu cunfurtevule, alcuni di i quali sò appesi accantu à l'arechja cum'è una penna;
4. L'interruttore di u portalampada deve esse durevule. Ùn u mettite micca in u zainu è s'accenderà da per ellu per sprecà energia o causà qualchì prublema. U disignu di l'interruttore di u portalampada hè preferibilmente una scanalatura. Sè pensate chì ci saranu prublemi durante u viaghju, hè megliu aduprà una chjusa, caccià a lampadina o caccià a batteria;
5. A lampadina ùn hè micca durevule per un bellu pezzu. Hè megliu purtà una lampadina di riserva per l'usu. Per esempiu, e lampadine cum'è l'alogene à u kripton-argon generanu calore è sò più luminose di e lampadine à tubu à vuoto. Ancu s'è l'usu di un amperaggio elevatu accurta a durata di a batteria, a maiò parte di e lampadine... L'amperaggio hè marcatu in fondu, è a durata tipica di a batteria hè di 4 ampere/ora, chì equivale à 8 ore per una lampadina di 0,5 ampere.
6. Sè vo fate arrampicata di notte, hè megliu aduprà u faru di a lampadina cum'è fonte di luce principale, perchè a so distanza di illuminazione efficace hè di almenu 10 metri (2 batterie AA), è hà ancu un tempu nurmale di 6-7 ore. Luminosità, è a maiò parte di elle ponu esse impermeabili, è ùn avete micca da preoccupassi di purtà duie batterie di riserva per una notte (ùn vi scurdate di purtà una torcia di riserva, aduprate quandu cambiate e batterie).
7. Un modu per pruvà i LED: In generale, si stallanu trè batterie, prima si stallanu duie batterie, è si mette in cortocircuitu a terza sezione cù una chjave per una durata uniforme è di longa durata (paragunatu à i fari senza circuitu booster), è u tempu di illuminazione hè relativamente longu (a batteria di a famosa marca [AA] dura circa 30 ore), è hè ideale cum'è luce di campu (vale à dì, aduprata in una tenda); u svantaghju di u faro cù un circuitu booster hè chì questu tipu di faro hà una scarsa prestazione impermeabile (a maiò parte di elli ùn sò micca impermeabili).
Data di publicazione: 11 d'aprile 2023