U fattore di putenza hè un parametru impurtante di e lampade à LED, ùn importa miccalampade LED ricaricabilio lampade LED secche. Dunque, capimu megliu ciò chì hè u fattore di putenza.
1, Putenza
U fattore di putenza caratterizeghja a capacità di uLampada frontale à LEDper pruduce a putenza attiva. A putenza hè una misura di a velocità di trasmissione di l'energia, è in i circuiti DC hè u pruduttu di a tensione V è di a corrente A. In u sistema AC, hè più cumplessu: una certa corrente AC circula in u caricu, chì hè chjamata corrente di reattanza o corrente armonica, chì rende a putenza apparente (tensione Volt per corrente Amps) più grande di a putenza effettiva. A differenza trà a putenza apparente è a putenza effettiva porta à u fattore di putenza, è u fattore di putenza hè uguale à u rapportu trà a putenza effettiva è a putenza apparente. Cusì a putenza effettiva in u sistema AC hè uguale à a putenza dipendente multiplicata per u fattore di putenza.
Vale à dì: fattore di putenza = putenza attuale / putenza apparente. Solu u fattore di putenza di u caricu lineare cum'è u riscaldatore elettricu è a lampadina hè 1. A differenza trà a putenza attuale è a putenza apparente di parechji apparecchi hè assai chjuca è trascurabile, mentre chì a differenza trà l'apparecchi capacitivi cum'è e lampade hè assai grande è impurtante.
2. Putenza apparente
Putenza attiva: u pruduttu di a tensione AC è di a currente AC. Cù a formula: S = UI. Induve S hè a putenza nominale di uscita in VA (volt-ampere); U hè a tensione nominale di uscita in V, cum'è 220V, 380V, ecc.; I hè a currente nominale di uscita in A. A putenza apparente hè cumposta da duie parti: putenza attiva (P) è putenza reattiva (Q). A putenza attiva si riferisce à a parte di u travagliu fattu direttamente. Per esempiu, l'accensione, a rotazione di u mutore, u funziunamentu di u circuitu elettronicu. Siccomu sta putenza hè diventata calore, pò esse sentita direttamente da e persone, dunque alcune persone anu una illusione, vale à dì, a putenza attiva cum'è putenza apparente, quale sà chì a putenza attiva hè solu una parte di
A putenza apparente, cù a formula: P = Scos θ = UIcosθ =UIF. Induve P hè a putenza attiva in W (watts); F = cos θ hè chjamatu fattore di putenza, è θ hè a differenza di fase di diverse currenti di tensione à un caricu non lineare. A putenza reattiva hè a parte di a putenza immagazzinata in u circuitu ma micca travagliata direttamente, espressa da a formula: Q = Ssin θ = UIsinθ. Induve Q hè a putenza reattiva in var (mancanza).
PerLampadine frontali à LEDè tutti l'altri circuiti elettronichi chì funzionanu cù tensione continua, hè impussibile di travaglià senza putenza.
Data di publicazione: 28 d'aostu 2024
fannie@nbtorch.com
+0086-0574-28909873


