U fattore di putenza hè un parametru impurtante di lampade led, ùn importa miccalampi LED ricaricabilio lampade LED asciutte. Allora capiremu più ciò chì hè u fattore di putenza.
1, putenza
U fattore di putenza caratterizeghja a capacità di ufaro LEDper pruduce a putenza attiva. A putenza hè una misura di a rata di trasmissione di l'energia, è in i circuiti DC hè u pruduttu di a tensione V è a currente A.In u sistema AC, hè più cumplessu: qualchì corrente AC circula in a carica, chì hè chjamata currente di reactance o corrente armonica, chì face u putere apparenti (voltage Volt da currenti Amps) più grande cà u putere attuale. A diffarenza trà a putenza apparente è a putenza attuale porta à u fattore di putenza, è u fattore di putenza hè uguali à u rapportu di a putenza attuale à a putenza apparente. Allora a putenza attuale in u sistema AC hè uguale à a putenza dipendente volte u fattore di putenza.
Questu hè: fattore di putenza = putenza attuale / putenza apparente. Solu u fattore di putenza di carica lineale cum'è riscaldatore elettricu è lampadina hè 1. A diferenza trà a putenza attuale è a putenza apparente di parechji equipaghji hè assai chjuca è insignificante, mentre chì a diffarenza trà l'equipaggiu capacitivu cum'è lampade hè assai grande è impurtante. .
2 、 Potenza apparente
A putenza attiva: u pruduttu di tensione AC è currente AC. Cù a formula cum'è: S = UI. Induve S hè a putenza nominale di output in VA (volt-ampere); U hè valutatu a tensione di output in V, cum'è 220V, 380V, etc.; I hè valutatu currente di output in A. A putenza apparente hè custituita da duie parte: putenza attiva (P) è putenza reattiva (Q). U putere attivu si riferisce à a parte di u travagliu fattu direttamente. Per esempiu, l'illuminazione, a rotazione di u mutore, u circuitu elettronicu chì funziona. Perchè stu putere hè diventatu calore, pò esse direttamente sentitu da e persone, cusì certi persone anu una illusione, chì hè, u putere attivu cum'è u putere apparente, chì sapi chì u putere attivu hè solu una parte di
La puissance apparente, avec la formule : P = Scos θ = UIcosθ =UIF. Induve P hè a putenza attiva in W (watt); F=cos θ hè chjamatu u fattore di putenza, è θ hè a differenza di fase di diverse correnti di tensione à una carica non lineare. A putenza reattiva hè a parte di a putenza almacenata in u circuitu ma micca direttamente travagliatu, espressa da a formula: Q = Ssin θ = UIsinθ. Induve Q hè a putenza reattiva in var (mancanza).
PerFari ledè tutti l'altri circuiti elettronichi chì travaglianu in tensione DC, hè impussibile di travaglià senza putere.
Tempu di Postu: Aug-28-2024