A lampada frontale à led portatileo una torcia forte, quale hè più luminosa ?
In termini di luminosità, hè sempre luminosa cù una torcia forte. A luminosità di a torcia hè espressa in lumen, più grande hè u lumen, più hè luminosa. Parechje torce forti ponu sparà à una distanza di 200-300 metri, mentre chì u stile generale di fari pò sparà à circa 80 metri, è ùn l'aghju mai vista più luntanu.
Tuttavia, a funzione principale di u faro hè di illuminà e cose intornu à voi. A maiò partefari à led ricaricabiliùn anu micca una putenza troppu alta è ponu illuminà circa 100 metri. Inoltre, perchè ufaro multifunzionalehè purtatu nantu à a testa, hè necessariu cunsiderà a dimensione, u pesu, è ancu e cundizioni di calore, ecc., chì limitanu e prestazioni di a luce frontale.
A torcia à luce forte hè diversa, pò esse dotata di più batterie, pò ottene una putenza più alta, pò ancu esse cuncipita per esse un pocu più pesante, è pò resiste à livelli di calore più alti, è a so prestazione hè naturalmente più faciule da superà quella di i fari.
Lampade frontali è torce elettriche, quale hè più faciule da aduprà ?
A torcia hè flessibile è pò esse cuncipita per illuminà una longa distanza. Hè aduprata per a ricerca è hè assai bona per a ricerca di percorsi. Tuttavia, i sporti veloci cum'è a corsa in trail cù torcia sò inconvenienti, è ùn hè micca adatta à terreni cum'è l'arrampicata.
U faru si move cù a testa è pò illuminà a strada davanti per un bellu pezzu, liberendu e mani per fà altre azzioni, ma hè inconveniente per a ricerca, è ùn ci sò micca parechji disinni chì si focalizanu nantu à u riflettore è u tiru à longa distanza, dunque hè beneficu per i movimenti cumplessi cum'è l'arrampicata, a corsa campestre è a caminata à longu andà nantu à una strada fissa. Per a ricerca di bersagli, a visualizazione di u terrenu ùn hè micca cusì bona cum'è una torcia.
À l'aria aperta, a maiò parte di a ghjente ùn anderà micca à scopre terreni scunnisciuti è cumplessi di notte, à menu chì ùn si perdinu, è avà a maiò parte di a ghjente seguita u GPS. A corsa campestre hè un percorsu maturu, dunque i fari sò megliu per a maiò parte di l'individui à l'aria aperta. Ma sè andate à l'orientazione di notte, hè veramente necessariu per parechje persone di piglià una torcia à longa portata. Sè a squadra scala una muntagna, hè ancu necessariu avè una torcia luminosa in a squadra.
Data di publicazione: 04/04/2023